نوشته شده در 3 اسفند 1401، ساعت 09:37

مقطع تحصیلی پیش دبستان

مقطع تحصیلی پیش دبستان
پیش دبستانی
در پیش دبستان از طریق یک برنامه درسی منظم و غنی موفقیت های تحصیلی آینده کودکانمان را پی ریزی می کنیم در این برنامه درسی روش مونته سوری را بومی سازی کرده وبا آموزش های دینی و فرهنگی ، هنری ورزشی و زبان همراه کرده ایم تا به آموزش همه جانبه ای که به رشد طبیعی کودکان و گرایشات فطری و ملی آن ها بها می دهد دست یابیم محیط آموزشی پیش دبستان هم زیبا و پر مهر چون خانه است و همغنی از وسایل کمک آموزشی با این هدف که بتواند تجارب زیادی را برای کودکان فراهم کند . هدف ما این است به هر کودکی کمک شود تا خود بر اساس نیاز و سرعت طبیعی خویش جهان پیرامونش را بشناسد از ان جایی که کودکان این سن به طور ذاتی به تجربه های حسی و فعالیت های واقعی زندگی علاقه مند هستند آموزش آ نها طوری طراحی شده است که امکان کارها و تعاملات
واقعی را در محیطی جذاب محیا میکند تا کودک یاد بگیرند که مستقل رشد کنند .
پژوهش ها نشان داده اندکه کودکان در سنین پیش از دبستان توانایی خاصی در یادگیری زبان دوم دارند در نتیجه ما آموزش های پیش دبستانی را با یک برنامه درسی کامل زبان انگلیسی همراه کرده ایم . بدین ترتیب کودکان در نیمی از ساعات درسی به یادگیری زبان پرداخته و اولین قدم هایشان را به سوی ارتباطات بین فرهنگی برمیدارند . این رویکرد بین المللی با آموزش های عمیق دینی که کودکان را با
داستان ها و آیات قران آشنا می کند کامل تر می شود.

 

مقطع تحصیلی پیش دبستان

ویراستار مدرسه
3 اسفند 1401، ساعت 09:37۲۰ دقیقه مطالعه
مقطع تحصیلی پیش دبستان
پیش دبستانی
در پیش دبستان از طریق یک برنامه درسی منظم و غنی موفقیت های تحصیلی آینده کودکانمان را پی ریزی می کنیم در این برنامه درسی روش مونته سوری را بومی سازی کرده وبا آموزش های دینی و فرهنگی ، هنری ورزشی و زبان همراه کرده ایم تا به آموزش همه جانبه ای که به رشد طبیعی کودکان و گرایشات فطری و ملی آن ها بها می دهد دست یابیم محیط آموزشی پیش دبستان هم زیبا و پر مهر چون خانه است و همغنی از وسایل کمک آموزشی با این هدف که بتواند تجارب زیادی را برای کودکان فراهم کند . هدف ما این است به هر کودکی کمک شود تا خود بر اساس نیاز و سرعت طبیعی خویش جهان پیرامونش را بشناسد از ان جایی که کودکان این سن به طور ذاتی به تجربه های حسی و فعالیت های واقعی زندگی علاقه مند هستند آموزش آ نها طوری طراحی شده است که امکان کارها و تعاملات
واقعی را در محیطی جذاب محیا میکند تا کودک یاد بگیرند که مستقل رشد کنند .
پژوهش ها نشان داده اندکه کودکان در سنین پیش از دبستان توانایی خاصی در یادگیری زبان دوم دارند در نتیجه ما آموزش های پیش دبستانی را با یک برنامه درسی کامل زبان انگلیسی همراه کرده ایم . بدین ترتیب کودکان در نیمی از ساعات درسی به یادگیری زبان پرداخته و اولین قدم هایشان را به سوی ارتباطات بین فرهنگی برمیدارند . این رویکرد بین المللی با آموزش های عمیق دینی که کودکان را با
داستان ها و آیات قران آشنا می کند کامل تر می شود.